مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:302021-04-20اقتصادي

بزرگترین واحد ذوب فلزات کشور در زنجان به بهره برداری رسید


استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در جذب سرمایه گذاری خارجی عملکرد خوبی دارد، گفت: طی سال گذشته بزرگترین واحد ذوب فلزات کشور در زنجان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه کار گروه توسعه و امور زیر بنایی در محل استانداری زنجان، گفت: طی سال گذشته کارگروه امور زیربنایی در استان عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی اظهار کرد: این کار گروه طی سال گذشته اقدامات خوبی را انجام داد و توانست برنامه محور حرکت کند و امسال هم باید چنین روندی با قوت بیشتر انجام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه مصوبات کارگروه زیربنایی استان در راستای همراهی با پروژه های سرمایه گذاری به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته بود، گفت: این مهم در سالجاری هم باید به خوبی و مدیریت و برنامه ریزی درست انجام شود.

حقیقی ابراز داشت: تکلیف موضوعاتی همچون پسماند روی، نهایی شدن طرح جامع شهر زنجان و تهیه سند توسعه منظومه های روستایی از جمله اقدامات مهمی بود که سال گذشته توسط این کار گروه در استان انجام شد و باعث رضایتمندی مردم هم شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان در جذب سرمایه گذاری خارجی عملکرد خوبی دارد، ابراز داشت: طی سال گذشته بزرگترین واحد ذوب فلزات کشور در زنجان به بهره برداری رسید که چهار هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین واحد ذوب فلزات کشور در زنجان به بهره برداری رسید

بزرگترین واحد ذوب فلزات کشور در زنجان به بهره برداری رسید