مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-20بين الملل

ترامپ در اوج کرونا به فکر انتقام است!


برخی از رسانه های جهان عنوان کرده اند که دونالد ترامپ که در انتخابات رییس جمهوری دور پیش آمریکا شکست خورد، حالا خودش را برای دور بعد انتخابات آماده می کند.

- برخی از رسانه های جهان عنوان کرده اند که دونالد ترامپ که در انتخابات رییس جمهوری دور پیش آمریکا شکست خورد، حالا خودش را برای دور بعد انتخابات آماده می کند.

آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ که هر روز با مرور تیترها و سرفصل های رسانه های جهان، مهمترین اخبار دنیا را روایت می کند، مطلب بالا را عنوان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی اخبار امروز (31 فرودین ماه) روزنامه های جهان به شرح زیر است: _ یو اس ای تودی نوشته است: دونالد ترامپ باز در سودای حضور در انتخابات رییس جمهوری آمریکا است.

_ فاکس نیوز در همین زمینه نوشته است که ترامپ با اشاره به انتخابات سال 2024 می گوید: بسیار جدی به این انتخابات نگاه می کنم.

فراتر از جدی بودن.

_ از سوی دیگر مجله فوربس که هر سال میلیاردرهای جهان را معرفی می کند، ترامپ را در فهرست 300 میلیارد در جهان قرار داده است.

اگرچه در توضیح نوشته است که درآمد ترامپ از سال گذشته از 3/5 میلیارد دلار به 2/4 میلیارد کاهش یافته است.

_ لوموند ، روزنامه فرانسوی نیز نگاهی به انتخابات رییس جمهوری فرانسه دارد و در این زمینه نوشته است: یک سال مانده به انتخابات رییس جمهوری فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در اوج کرونا به فکر انتقام است!

ترامپ در اوج کرونا به فکر انتقام است!