مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-20سياسي

اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی در لواسان


بسیجیان حوزه مقاومت بسیج 163 ابوحمزه ثمالی لواسان فاز دوم طرح شهید سیلمانی را با راه اندازی دومین پایگاه سلامت در میدان حضرت امام خمینی (ره) شهر لواسان آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام نوید شکوهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج 163 ابوحمزه ثمالی لواسان امروز در جلسه اجرای فاز دوم ، طبق ابلاغ سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، تیم های حمایتی و مراقبتی بسیج با قوت بیشتر وارد عرصه دفاع از سلامت جامعه شدند.

وی گفت: انجام تماس با مبتلایان و رصد وضعیت بهبودی و یا تشدید بیماری، احصاء نیازمندی های بیماران قرنطینه در منازل از جمله نیاز به خرید ، وصل سرم و.

همچنین توزیع بروشور های آموزشی با ذکر شماره تماس پایگاه سلامت در درب منازل، ضدعفونی معابر، ساختمان ها و منازلی که درخواست می کنند، از جمله اقداماتی است که توسط بسیجیان انجام می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 163 ابوحمزه ثمالی لواسان افزود: توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده همچنین کمک مؤمنانه در قالب بسته های معیشتی و توزیع غذای گرم از وظایفی است که بسیجیان در این طرح نسبت به آن اقدام می کنند.

حجت الاسلام شکوهی بیان کرد: در همین راستا جلسه ای با حضور بسیجیان و مسؤولان شهری از جمله فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج الغدیر، بخشدار  لواسانات و مسؤول شبکه بهداشت و دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی در لواسان

اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی در لواسان