مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-20بين الملل

ترامپ،بایدن را به ممنوعیت دوباره سفر درباره برخی کشورهای اسلامی ترغیب کرد


رییس جمهوری سابق آمریکا امروز (سه شنبه) به رییس جمهور فعلی این کشور توصیه کرد، ممنوعیت سفر از برخی کشورهای اسلامی از جمله عراق را که ابتدای دوره ریاستش در پیش گرفته بود، - رییس جمهوری سابق آمریکا امروز (سه شنبه) به رییس جمهور فعلی این کشور توصیه کرد، ممنوعیت سفر از برخی کشورهای اسلامی از جمله عراق را که ابتدای دوره ریاستش در پیش گرفته بود، "برای حفاظت از آمریکا در برابر تروریسم" بازگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه بیزنس اینسایدر در گزارشی آورده است: دونالد ترامپ (رییس جمهوری سابق آمریکا) از جو بایدن (رییس جمهوری فعلی این کشور) خواست سیاست جنجالی خود را که اکثرا بر مسافران کشورهای اسلامی تاثیر گذاشت، از سر گرفته و سفر به برخی از این کشورها از جمله عراق را ممنوع کند.

ترامپ در بیانیه ای مدعی شد: اگر جو بایدن می خواهد از کشور ما در برابر تروریسم افراطی حفاظت کند، باید سفر شهروندان این کشورهای خارجی و تمامی درخواست های تحقیق از آنهایی که به دنبال پذیرش هستند و اقدامات مرتبط با آن را دوباره ممنوع کرده و محدودیت هایی که برای پیش از این برای پناهجویان تعیین شده بودند، بازگرداند.

رییس جمهوری سابق آمریکا افزود: تروریست ها در سراسر جهان فعال هستند و از طریق اینترنت نیرو می گیرند و برای اینکه این مساله از کشور ما دور باشد به قوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ،بایدن را به ممنوعیت دوباره سفر درباره برخی کشورهای اسلامی ترغیب کرد

ترامپ،بایدن را به ممنوعیت دوباره سفر درباره برخی کشورهای اسلامی ترغیب کرد