مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-20اقتصادي

افتتاح دستگاه امحاء زباله های پزشکی در قم


سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از افتتاح دستگاه امحاء زباله های پزشکی در قم خبرداد و گفت: این دستگاه می تواند روزانه 10 تن پسماند های پزشکی را با اشعه ماکروویو بی خطرسازی نموده و از آلودگی های عفونی این پسماندها جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدعبدالله میرابراهیمی در نشست خبری که در شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به منابع طبیعی و محیط زیست و اینکه بیش از 90 درصد فعالیت ها و ماموریت های اصلی و تخصصی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در حوزه حفاظت از منابع محیط زیست تعریف شده است اظهار داشت: برنامه ریزی، ساماندهی و مراقبت و عملیات اجرایی مربوط به کاهش تولید، جمع آوری،ذخیره سازی جداسازی، حمل ونقل، بازیافت، پردازش، دفع پسماندهای عادی ازجمله پسماندهای شهری، ساختمانی و عمرانی بر اساس قانون مدیریت پسماند انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه از مهمترین سیاست هایی که این سازمان در نظر دارد به آموزش و فرهنگ سازی برای کاهش تولید زباله و تفکیک آن مربوط می شود، تصریح کرد: نگاه ما در این راستا برنامه ریزی در مرحله تولید با نگاه پیشگیرانه است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه به زباله ها عنوان طلای کثیف داده می شود، تصریح کرد: درصورتی می شود زباله را طلای کثیف نامید که آلایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دستگاه امحاء زباله های پزشکی در قم

افتتاح دستگاه امحاء زباله های پزشکی در قم