مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-20بين الملل

یورش صهیونیست ها به اسرای فلسطینی در زندان عوفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یگان های سرکوب سازمان زندان های رژیم صهیونیستی، صبح امروز (سه شنبه - 20 آوریل) با حمله به زندان عوفر ، - نیرو های سرکوب گر وابسته به اداره زندان های رژیم صهیونیستی امروز با یورش به زندان عوفر، اقدام به سرکوب و تحریک اسرای فلسطینی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یگان های سرکوب سازمان زندان های رژیم صهیونیستی، صبح امروز (سه شنبه - 20 آوریل) با حمله به زندان عوفر ، اقدام به سرکوب اسرای فلسطینی کردند.

به نوشته پایگاه خبری عرب 48 ، دفتر اطلاع رسانی جنبش اسیر فلسطینی اعلام کرد که نیرو های سرکوب گر وابسته به اداره زندان های رژیم صهیونیستی امروز با حمله به بند های زندانیان جنبش حماس، اقداماتی تحریک آمیز در این بند ها انجام دادند و در حال حاضر جوی از تنش شدید در این زندان به وجود آمده است و هر لحظه ممکن است این تنش ها در پاسخ به حمله نیرو های سرکوب گر صهیونیستی تشدید شود.

در ادامه بیانیه جنبش اسیر فلسطینی آمده است: آنچه که در زندان عوفر روی داد، نقض آشکار حرمت ماه مبارک رمضان و تجاوز آشکار به اسرا است.

اسرای حاضر در زندان عوفر همواره سرکوب می شوند تا جایی که اسرای این زندان تصمیم گرفتند که اقداماتی در اعتراض به این روند انجام دهند که اعتصاب غذای تدریجی پس از شکست گفتگو ها با ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش صهیونیست ها به اسرای فلسطینی در زندان عوفر

یورش صهیونیست ها به اسرای فلسطینی در زندان عوفر