مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-20پزشكي

اماکن دارای محدودیت خدمت در شرایط قرمز مشهد مورد پایش و بازرسی قرار می گیرند


رییس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط قرمز کرونایی، اماکن دارای محدودیت خدمت نباید فعال باشند اما متاسفانه برخی از اماکن به کار خود ادامه می دهند که در بازدید های مشترک با متولیان امر از اماکن بازدید و تخلف آنها را یادآور می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، محمد باباخانی بیان کرد: در شرایط قرمز کرونا یی، اماکن دارای محدودیت خدمت نباید فعال باشند اما متاسفانه برخی از اماکن به کار خود ادامه می دهند که در بازدید های مشترک با متولیان امر از اماکن بازدید و تخلف آنها را یادآور می شویم.

رییس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این بازدیدها براساس رنگ بندی و اعلام محدودیت ها در مناطق تحت پوشش دانشگاه با مشارکت اصناف و اتاق صنعت و معدن انجام می شود و کارشناسان بهداشت محیط بر این بازدیدها نظارت دارند.

رییس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی افزود: در سطح مشهد 761 مورد بازدید از اماکن عمومی مشمول محدودیت انجام شده است که از این تعداد 464 مرکز فعال بودند.

وی ادامه داد: بیش از 60 درصد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی شهر مشهد وجود دارد که می تواند زمینه ساز انتشار هر چه بیشتر بیماری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن دارای محدودیت خدمت در شرایط قرمز مشهد مورد پایش و بازرسی قرار می گیرند

اماکن دارای محدودیت خدمت در شرایط قرمز مشهد مورد پایش و بازرسی قرار می گیرند