مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-20بين الملل

سناتور ارشد جمهوری خواه: هیچ کس در هیچ جای جهان، از بایدن نمی ترسد


«لیندسی گراهام» سناتور ارشد جمهوری خواه آمریکایی ضمن انتقاد از مواضع دولت دموکرات این کشور در قبال ایران، چین و روسیه گفت که واشنگتن ضعیف شده و هیچ کس از جو بایدن نمی ترسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ بین الملل خبرگزاری فارس، یک سناتور ارشد جمهوری خواه کنگره آمریکا در مصاحبه با یک شبکه ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه سوال کرد.

لیندسی گراهام در پاسخ به این سوال، به مواضع سیاست خارجی دولت دموکرات جو بایدن تاخت و ادعاهای بی اساسی علیه ایران، چین و روسیه مطرح کرد.

بن دومنچ، داماد جان مک کین و مجری فاکس نیوز   نماینده جمهوری خواه ایالت کارولینای جنوبی در مجلس سنای ایالات متحده گفت: مشکل این است که (ولادیمیر) پوتین در حال نظاره کردن به (جو) بایدن از یک دریچه و لنز بزرگ تر است، برخلاف توصیه های ارتش ما داریم از ها دلار و هزاران جان را برای جنگ با تروریسم هزینه کرده است، به خاطر همین به عذرخواهی کردن از طرف بزرگ ترین کشور موجود در سیاره زمین پایان دهید .

مجری این مصاحبه که داماد جان مک کین سناتور شناخته شده و درگذشته آمریکایی است، از گراهام درباره چین این سوال را مطرح کرد: به نظر شما ما باید چه کاری درباره ارسال پیغام به چین انجام دهیم، یک پیغام روشن درباره افزایش اقدامات نظامی آنها و همه اقدامات چالش برانگیز مختلف آنها علیه ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور ارشد جمهوری خواه: هیچ کس در هیچ جای جهان، از بایدن نمی ترسد

سناتور ارشد جمهوری خواه: هیچ کس در هیچ جای جهان، از بایدن نمی ترسد