مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-20بين الملل

یمن؛ شکاف در اردوگاه متحد امارات در عدن


یک وبگاه یمنی با اشاره به بروز شکاف در گروه موسوم به «المجلس الانتقالی»، متحد ابوظبی در عدن، از تسویه حساب های داخلی میان سرکرده های این گروه و جذب برخی از آنها از سوی ریاض خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دوشنبه (دیروز - 19 آوریل)، افراد مسلح ناشناس در عدن، یکی از نظامیان نزدیک به عیدروس الزبیدی رییس گروه موسوم به المجلس الانتقالی (شورای انتقالی) و فرماندهی جریان الضالع   وابسته به امارات را ربودند.

این اقدام تنها دو روز پس از ربوده شدن برادر فرمانده جریان یافع نزدیک به ی با انتشار گزارشی در این باره نوشت: منابع آگاه محلی از اقدام نیروهای الحزام الامنی (کمربند امنیتی) در ربودن نعیم العزانی محافظ شخصی سرتیپ ابوطاهر البیشی فرمانده قرارگاه الزبیدی در کوه حدید در عدن، خبر دادند.

هنوز انگیزه های ربودن العزانی مشخص نیست اما بررسی زمان این حادثه نشان می دهد که این اقدام در چارچوب تسویه حساب هایی در داخل المجلس الانتقالی و ارکان آن صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش، العزانی تنها دو روز پس از ربوده شدن برادر عبدالرحمن شیخ الیافعی فرمانده الحزام الامنی و یکی از اعضای هیأت رییسه المجلس الانتقالی ربوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن؛ شکاف در اردوگاه متحد امارات در عدن

یمن؛ شکاف در اردوگاه متحد امارات در عدن