مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-20بين الملل

برگزاری اولین کنگره بزرگترین سازمان جوانان کره شمالی بعد از 5 سال


رسانه دولتی کره شمالی امروز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد، بزرگترین سازمان جوانان این کشور قرار است بعد از چند سال ظرف روزهای آینده اولین کنگره خود را برگزار کند.

- رسانه دولتی کره شمالی امروز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد، بزرگترین سازمان جوانان این کشور قرار است بعد از چند سال ظرف روزهای آینده اولین کنگره خود را برگزار کند.

این اقدام تلاشی آشکار برای تشدید انضباط ایدئولوژیکی همزمان با نگرانی ها درباره تماس پیدا کردن هرچه بیشتر نسل جوانتر با نفوذهای خارجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، این سازمان کره شمالی با نام لیگ جوانان کیم ایل سونگیست-کیم جونگ ایلیست (Kimilsungist-Kimjongilist ) که تحت اداره حزب حاکم کارگران قرار دارد، در تاریخ 27 آوریل کنگره خود را در پیونگ یانگ برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش کرد: دستاوردها و تجارب حاصل شده توسط تجار جوان و علت های کمبودها ودرسهای فرا گرفته شده در این فرآیند طی این کنگره مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری رسمی کره شمالی اضافه کرد، شرکت کنندگان درباره راه های ضروری برای کمک این سازمان جوانان به اجرای تصمیمات اتخاذ شده در طی کنگره حزب حاکم در ماه ژانویه بحث خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین کنگره بزرگترین سازمان جوانان کره شمالی بعد از 5 سال

برگزاری اولین کنگره بزرگترین سازمان جوانان کره شمالی بعد از 5 سال