مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-20سياسي

صدور معافیت گمرکی ماشین آلات نو و دست دوم تحقیر ملت است


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام وزیر صنعت در ابلاغ بخشنامه صدور معافیت گمرکی ماشین آلات نو و دست دوم تحقیر ملت است و باید جلوی آن گرفته شود.

- حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به بخشنامه اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص معافیت گمرکی واردات ماشین آلات نو و مستعمل اظهار کرد: جای بسی تاسف است که در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برخی از مسوولان به جای حمایت از تولید جلوی آن سنگ اندازی می کنند.

وی با بیان اینکه مسوولان باید از مانع تراشی به جای مانع زدایی در امر تولید شرم کنند و با مصوبه ها و بخشنامه های ننگین در مسیر تولید سنگ اندازی نکنند، افزود: بخشنامه اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص معافیت گمرکی واردات ماشین آلات نو و مستعمل چه تصمیم نابخردانه ای است که مسوولان این وزارتخانه  اتخاذ کرده اند، اگر قرار است به شرکت های خارجی امتیازی داده شود، چرا این امتیاز را به شرکت هپکو نمی دهند، تا هم مشکل تولید رفع شود و هم چالش های پیش روی این شرکت حذف و اشتغالزایی شود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: صدور مجوز واردات یک خیانت و معافیت گمرکی آن نیز خیانتی بزرگ تر است، چرا برخی ها در سال تولید به جای مانع زدایی، مانع تراشی می کنند؟  سلیمی افزود: تولیدکنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور معافیت گمرکی ماشین آلات نو و دست دوم تحقیر ملت است

صدور معافیت گمرکی ماشین آلات نو و دست دوم تحقیر ملت است