مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-20اقتصادي

افزایش 19 درصدی مصرف آب در یزد /مدیریت منابع آبی در گرو عزمی همگانی است


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از افزایش 19درصدی میزان مصرف آب در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان یزد خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، اصغر ریاضتی ظهر امروز در جریان دیدار با فرماندار مهریز، بحث مدیریت مصرف آب را ضروری دانست و اظهار کرد: برای مقابله با مشکل کم آبی و افزایش فرهنگ مدیریت مصرف ، لازم است فرمانداری ، شهرداری و دیگر ادارات همکاری و هماهنگی لازم را با این شرکت داشته باشند.

  وی افزود: با توجه به تعداد زیاد روستاهای تحت تاثیر خشکسالی در این شهرستان ، نیازمند همکاری دستگاه های شهرستان در راستای تامین تانکرهای آب رسان ثابت و سیار می باشیم  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به اهمیت استفاده از لوازم کاهنده مصرف و تاثیر آن در بحث مدیریت مصرف، گفت: ضروری است تا قبل از فرا رسیدن فصل تابستان، تمامی ادارات به لوازم کاهنده از قبیل پرلاتور و سایبان کولر مجهز شوند.

ریاضتی تصریح کرد: وجود انشعابات غیرمجاز در سطح شهرستان و هدر رفت آب به دلیل شکستگی شبکه آبرسانی در پی فعالیت پیمانکاران شرکت گاز را از مشکلات  شهرستان مهریز عنوان کرد که باید اقدامات لازم در راستای رفع آن صورت گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 19 درصدی مصرف آب در یزد /مدیریت منابع آبی در گرو عزمی همگانی است

افزایش 19 درصدی مصرف آب در یزد /مدیریت منابع آبی در گرو عزمی همگانی است