مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-20سياسي

بیشترین شیوه نامه های بهداشتی توسط متدینین رعایت می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در نشست ائمه جمعه استان قم گفت: متدینین بیشترین رعایت دستورالعمل ها را در میان اقشار مختلف داشته اند و در رأس آن ها باید از مقام معظم رهبری و مراجع اعظام تقلید تشکر ویژه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست ائمه جمعه استان قم ظهر امروز با حضور حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی و محمدرضا غدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به میزبانی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام شعبان زاده طی سخنانی اظهار کرد: با لطف خداوند متعال مساجد، هیأت های مذهبی و مؤمنین در پیشگیری از شیوع این ویروس پیشگام بوده و باید برای تشویق اهل ایمان که در هر زمان و مکانی به کمک ستاد بهداشت و درمان،جانبازان، سرای سالمندان و مراکز وابسته به بهزیستی می شود تزریق شده است.

ائمه جمعه استان قم نیز در این نشست به بیان نظرات و انتقادات خود در حوزه های مرتبط و سوالات مرتبط در خصوص بحث کرونا و شیوه مدیرت آن در بخش های مربوطه پرداخته و بر لزوم همراهی دستگاه ها و نهادهای مختلف برای گسترش فعالیت های حمایتی تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین شیوه نامه های بهداشتی توسط متدینین رعایت می شود

بیشترین شیوه نامه های بهداشتی توسط متدینین رعایت می شود