مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-20سياسي

تهدید F-35 را 10 سال قبل برطرف کردیم/ دشمن را فراتر از حد تصورش رصد می کنیم


معاون جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه به سمت رفع نیازهای جنگ های نوظهور پیش می رویم گفت: در حال حاضر دغدغه ما کشف F-35 نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، نیروی پدافند هوایی ارتش انجام داده است که بخش های مهم آن در ادامه آمده است.

به سمت رفع نیازهای جنگ های نوظهور پیش می رویم - ما از مرحله تجهیزات و تحقیقات سنتی عبور کردیم و الآن به سمت رفع نیازهای جنگ های نوظهور و نو پدید پیش می رویم.

- پدافند هوایی الآن دغدغه ای برای تهدیدات فعلی ندارد و تنها تلاشی که در حال حاضر بر آن متمرکز شدیم یکی برای تهدیدات نوظهور است و دیگری این که فن آوری ها و تهدیدات آینده را رصد می کنیم و تجهیزات را برای مقابله با این تهدیدات پیش بینی می کنیم.

یکی از قطب های مطرح در حوزه رادار و تجهیزات راداری در سطح جهان هستیم - دستاوردهای زیاد داریم ولی بنا بر طبقه بندی اطلاعاتی که درباره تسلیحات متصور است، اجازه داریم فقط بخشی از آن را رونمایی یا رسانه ای کنیم.

- در حوزه هایی که رونمایی و رسانه ای شد، قبلا عنوان می کردیم که مثلا قطب صنعت رادار منطقه هستیم؛ الآن دیگر از این مرحله عبور کردیم و در سطح جهان در حوزه رادار و تجهیزات راداری شاید یکی از قطب های مطرح هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید F-35 را 10 سال قبل برطرف کردیم/ دشمن را فراتر از حد تصورش رصد می کنیم

تهدید F-35 را 10 سال قبل برطرف کردیم/ دشمن را فراتر از حد تصورش رصد می کنیم