مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-20سياسي

به فکر توسعه بدون مشارکت مردم نباشید


یک مدرس دانشگاه معتقد است توسعه فردی یک نگرش هست و باید در ذهنیت افراد خلق شود تا به مرحله اجرا برسد، در تحقق توسعه مشارکت بسیار مهم است، موضوعی که شاید به آن توجه زیادی نشود.

- ایسنا/مازندران یک مدرس دانشگاه معتقد است توسعه فردی یک نگرش هست و باید در ذهنیت افراد خلق شود تا به مرحله اجرا برسد، در تحقق توسعه مشارکت بسیار مهم است، موضوعی که شاید به آن توجه زیادی نشود.

محسن طالبی شلیمکی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به موضوع توسعه به ویژه در روستاها با بیان اینکه توسعه یکی از موضوعاتی است که جامعه شهری و روستایی با آن دست و پنجه نرم می کند، اظهار کرد: در زمینه توسعه، عقاید مختلف و کتاب های متفاوتی وجود دارد که باید به آن توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه نگرش خاصی را می خواهد که علاوه بر جامعه شهری، جامعه روستایی نیز باید بر آن واقف باشد، تصریح کرد: اگر بحث توسعه می شود همه می خواهند برنامه استراتژیک شهری و روستایی بنویسند اما محور مهم مباحث توسعه ای افراد هستند و هر نوع برنامه ای اگر نوشته شود و بهترین شرکت های دنیا آن را بنویسند، اگر افراد توسعه یافته نباشند، نتیجه ای نخواهد داشت.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه تغییرات و توسعه در روستا مشکل است و باید برای تک تک افراد آن را تشریح و اجرایی کرد، خاطرنشان کرد: توسعه فردی یک نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به فکر توسعه بدون مشارکت مردم نباشید

به فکر توسعه بدون مشارکت مردم نباشید