مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-20سياسي

طولانی شدن مذاکرات راه حلی برای امتیازگیری آمریکایی هاست


دبیر تهران جمعیت ایثارگران انقلاب گفت: طولانی شدن دوره های مذاکرات سبب کاهش تدریجی و نامحسوس مقاومت مسئولان مذاکره کننده و راه حلی برای امتیاز گیری آمریکایی ها است که عموماً این امتیاز ها می تواند به مسائلی همچون موشکی و حقوق بشر کشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدصابر باغخانی پور دبیر تهران جمعیت ایثارگران انقلاب در پایان نشست هفتگی شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت:  حادثه نطنز نشان داد که دشمنان جمهوری اسلامی، فعالانه در تمامی عرصه ها قصد خرابکاری و تضعیف اقتدار ایران اسلامی را در سر می پرورانند.

آنچه که واضح است هدف این گونه خرابکاری ها توسط رژیم صهیونیستی و با پشتوانه فکری آمریکایی ها در بازه زمانی فعلی، اجبار ایران به کوتاه آمدن در مواضع خویش در موضوعاتی همچون سیاست قطعی رفع کامل تحریم ها با راستی آزمایی می باشد که ان شالله با هوشمندی حداکثری تیم مذاکره کننده به این هدف دست نخواهند یافت.

وی افزود: آنچه که اهمیت دارد این است که سیاستمداران جمهوری اسلامی نباید مواضع متفاوتی را که موجب ارسال پیام چند صدایی و تشتت آرا از داخل ایران اسلامی می شود را اتخاذ کنند و با در نظر گرفتن منافع ملی بجای منافع حزبی و جناحی نسبت به موضع گیری های خویش اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی شدن مذاکرات راه حلی برای امتیازگیری آمریکایی هاست

طولانی شدن مذاکرات راه حلی برای امتیازگیری آمریکایی هاست