مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-20بين الملل

گزارشگران بدون مرز: آزادی رسانه در دوران کرونا تحت فشار است


در گزارش جدید گزارشگران بدون مرز آمده، با وجود آنکه آزادی رسانه ها در سراسر کشور در جریان پاندمی کرونا محدود شده، روزنامه نگاری همچنان به عنوان ابزاری علیه اطلاع رسانی نادرست به کار برده می شود.

- در گزارش جدید گزارشگران بدون مرز آمده، با وجود آنکه آزادی رسانه ها در سراسر کشور در جریان پاندمی کرونا محدود شده، روزنامه نگاری همچنان به عنوان ابزاری علیه اطلاع رسانی نادرست به کار برده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری دویچه وله، در گزارش گزارشگران بدون مرز که امروز (سه شنبه) منتشر شد، آمده که پاندمی کرونا باعث افزایش سرکوب و حمله علیه خبرنگاران در سراسر جهان شده است.

گزارش گیری درباره وضعیت کرونا در کشورهای سراسر جهان محدود شده است.

در برخی از کشورها همچنین دولت ها از این بحران برای شدیدتر کردن سرکوب علیه رسانه استفاده می کنند و دیگر کشورها چون آلمان حملات علیه خبرنگاران را افزایش داده اند.

کریستیان میهر ، مدیر اجرایی گزارشگران بدون مرز در آلمان گفت: پاندمی کرونا رویکردهای سرکوب گرانه را در سراسر جهان تقویت و تثبیت کرده است.

اما خبرنگاران در به چالش کشیدن اطلاعات نادرستی که توسط رهبرانی چون دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا، ژایر بولسونارو، رییس جمهوری برزیل و نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشگران بدون مرز: آزادی رسانه در دوران کرونا تحت فشار است

گزارشگران بدون مرز: آزادی رسانه در دوران کرونا تحت فشار است