مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-20سياسي

مجلس هیچ اطلاعی از اقدامات تیم مذاکره کننده ندارد


مجلس هیچ اطلاعی از اقداماتی که تیم مذاکره کننده انجام می دهند، ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون در قانون اشاره شده است.

وی با اشاره به مذاکرات ایران و 1+4 در وین افزود: متاسفانه مجلس هیچ اطلاعی از مذاکرات و مسیری که در مذاکرات طی می شود، ندارد.

وی بیان کرد: به نظر می رسد که مجدداً کلاه گشاد جدیدی می خواهند بر سر کشور بگذارند، این در حالی است که تیم مذاکره کننده باید در چارچوب قانون مجلس موضوعات را پیگیری کند.

وی یادآور شد: اینکه طرف های آمریکایی اعلام کردند بخشی از تحریم ها را رفع می کنند، یک بازی جدید است و بدتر از آن، اینکه دیپلمات های ایرانی دست به دامن اروپایی ها شده اند تا موضوع لغو تحریم ها را از طریق اروپا حل کنند، این در حالی است که اروپایی ها در همین روزهای اخیر مجدداً تحریم هایی را علیه جمهوری اسلامی اعمال کرده اند، بنابراین ما چگونه می توانیم به این افراد متوسل شویم.

وی با اشاره به اینکه دولت باید قانون اقدام راهبردی را اجرا کند، خط قرمز مجلس نیز فرمایشات مقام معظم رهبری است، گفت: نتیجه این سیاست ها باید پای سفره مردم خود را نشان دهد، اما متاسفانه سفره مردم کوچکتر و آنها هر روز فقیرتر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس هیچ اطلاعی از اقدامات تیم مذاکره کننده ندارد

مجلس هیچ اطلاعی از اقدامات تیم مذاکره کننده ندارد