مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-20سياسي

مقصر عواقب اجتماعی و امنیتی کم آبی در کرمان، بی تفاوتی وزارت نیرو است


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در انتقادی شدید خطاب به وزیر نیرو گفت: قبلا تذکر دادم و مجددا هم تذکر می دهم که آب آشامیدنی در کرمان با مشکل اساسی مواجه است و اگر به داد کرمان نرسیم به زودی گرفتار معضل اجتماعی، - امنیتی خواهیم شد که مقصر اصلی آن وزارت نیرو است که اینگونه تسامح و تساهل و بی تفاوتی از خود نشان داده است.

دکتر محمدمهدی زاهدی در جمع خبرنگاران خطاب به وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه درباره سیل شهداد گفت: چند روز قبل در منطقه شهداد کرمان سیل رخ داد و باعث خسارت سنگین به مردم و مزارع آنها و کانال های انتقال آب شد.

وی افزود: انتظار داریم برآورد خسارت سریع تر انجام شود و نسبت به رفع موانع و مشکلات ایجاد شده اقدام موثر صورت گیرد.

زاهدی در ادامه با اشاره به تنش آبی شدید و قطعی مکرر آب در کرمان بیان کرد: بخش ماهان کرمان به ویژه شهر ماهان دارای تنش آبی و بخصوص کمبود آب آشامیدنی است و قطعی های مکرر آب که در همین زمان در حال رخ دادن است، می طلبد که اقدام موثری جهت رفع آب آشامیدنی ماهان صورت گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس سپس خطاب به وزیر نیرو گفت: قبلا تذکر دادم و مجددا هم تذکر می دهم که آب آشامیدنی در کرمان با مشکل اساسی مواجه است و اگر به داد کرمان نرسیم به زودی دارای معضل اجتماعی، امنیتی خواهیم شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر عواقب اجتماعی و امنیتی کم آبی در کرمان، بی تفاوتی وزارت نیرو است

مقصر عواقب اجتماعی و امنیتی کم آبی در کرمان، بی تفاوتی وزارت نیرو است