مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-20پزشكي

بیشتر از 49 هزار دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که از ابتدای واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون در استان فارس بیش از 49 هزار دوز واکسن به گروه های هدف تزریق شده است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که از ابتدای واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون در استان فارس بیش از 49 هزار دوز واکسن به گروه های هدف تزریق شده است.

دکتر مهرزاد لطفی سه شنبه 31 فروردین در سیصد و ششمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید19 علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، که با حضور ناظر کشوری طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد گفت: طبق نمودارهای ارسالی از وزارت بهداشت، فارس همچنان در تزریق واکسیناسیون علیه کووید19 پیشرو است.

لطفی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز از زمان تحویل تا تزریق واکسن علیه کووید19 در کشور پیشرو است و تاکنون 49 هزار و 170 دُوز واکسن علیه این بیماری به گروه های هدف در فارس تزریق شده است که از این تعداد 40 هزار و 67 نفر دُوز اول و 9 هزار و 103 نفر دُوز دوم را دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه واکسیناسیون علیه کووید19 طبق لیست ارسالی از وزارت بهداشت تزریق شده است، ادامه داد: از ابتدای آغاز واکسیناسیون سراسری علیه کرونا تاکنون، تیم های سلامت در استان فارس موفق به تزریق بیش از 49 هزار دُز واکسن به گروه های هدف در زمان بندی مشخص شده اند و فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر از 49 هزار دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است

بیشتر از 49 هزار دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است