مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-20اقتصادي

احداث باند دوم محور دهلران به اندیمشک سرعت می گیرد


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پروژه قطعه اول طرح باند دوم محور دهلران - اندیمشک 12کیلومتر است که بیش از 9 کیلومتر آن تکمیل و ما بقی احداث این قطعه ظرف چند روز آینده آغاز خواهد شد.

- مهندس عبدالله بهادری در بازدید از باند دوم محور دهلران - اندیمشک اظهار کرد: 90 کیلومترازمسیردهلران به اندیمشک در حوزه استحفاظی استان ایلام قرار دارد و اداره کل راه و شهرسازی استان چهار خطه کردن این محور و ارتقاء آن به بزرگراه را در قطعات مختلف آغاز کرده است و هم اکنون در صدد رفع موانع و تسریع روند اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه پروژه قطعه اول این طرح 12کیلومتر است که بیش از 9 کیلومتر آن تکمیل و ما بقی احداث این قطعه ظرف چند روز آینده آغاز خواهد شد، در خصوص قطعه دوم گفت: از کلیومتر 12تا کیلومتر 30 به طول 18 کیلومتر به دلیل مشکلاتی که در اجرای آن با پیمانکار وجود دارد مکاتبه لازم با شورای فنی استان صورت گرفته و حداکثر ظرف دو هفته آینده احداث این قطعه تعیین تکلیف می شود.

بهادری تصریح کرد: مطالعه قطعه سوم به طول60 کیلومتر در محدوده استان ایلام صورت گرفته و برای شروع احداث این قطعه با شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور رایزنی لازم به انجام رسیده که در صورت تأمین اعتبار عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث باند دوم محور دهلران به اندیمشک سرعت می گیرد

احداث باند دوم محور دهلران به اندیمشک سرعت می گیرد