مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-20سياسي

از شیراز تا فراسوی مرز ها با «سفر های سعدی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، سید عباس فاطمی با اشاره به یکم اردیبهشت ماه روز بزرگداشت سعدی شیرازی اظهار کرد: - رییس مرکز سیمای استان ها گفت: مجموعه پویانمایی سفر های سعدی در 26 قسمت و با موضوع حکایات بوستان سعدی در صدا و سیمای مرکز فارس تولید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، سید عباس فاطمی با اشاره به یکم اردیبهشت ماه روز بزرگداشت سعدی شیرازی اظهار کرد: مجموعه پویانمایی سفر های سعدی به همین مناسبت در صدا و سیمای مرکز فارس تولید شده است.

وی افزود: این مجموعه قدرت و توانمندی گروه های تولیدی استانی را در هنر و صنعتی فناورانه و دانش بنیان پویانمایی نشان می دهد.

رییس مرکز سیمای استان ها با بیان اینکه سعدی نقطه عطفی در زبان فارسی به شمار می رود گفت: این شاعر شیرین سخن، حکمت و اندیشه را به صورتی در بوستان به قلم آورده که برای مردم عادی نیز قابل فهم باشد، بر این اساس مجموعه پویانمایی سفر های سعدی نگاهی متفاوت به حکایت های بوستان سعدی داشته و با اقتباس از آثار و حکایت های بیان شده توسط این شاعر بزرگ فارسی زبان، داستان خود را روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شیراز تا فراسوی مرز ها با «سفر های سعدی»

از شیراز تا فراسوی مرز ها با «سفر های سعدی»