مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-20اقتصادي

علت توقف اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی


اجرای مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی هیات مدیره سازمان با احترام به نظر فعالان و به منظور رفع دغدغه های سهامداران متوقف شد.

- میثم فدایی مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس از علت توقف و اجرای مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی که از سوی هیأت مدیره سازمان و به منظور رفع دغدغه های سهامداران متوقف شد گفت: با توجه به ابراز نگرانی فعالین بازار در خصوص اجرای مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی؛ هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با احترام به نظر فعالان و به منظور رفع دغدغه های سهامداران اجرای مصوبه مذکور را متوقف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک، وی افزود: قبلا اگر در معاملات با اشاره به مصوبات هیات مدیره این سازمان با اشاره به بازنگری دستورالعمل گره معاملاتی گفته بود: مقرر شد بازنگری به نحوی باشد که امکان نقدشوندگی افزایش یابد در تغییراتی که صورت گرفت.

قبلا مجموع حجم معاملات در 5 روز کمتر از از 5 درصد بود در صف گره معاملاتی قرا می گرفت و در جلسه مسئولین دولتی با شبکه های مجازی مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی که از سوی هیأت مدیره سازمان و به منظور رفع دغدغه های سهامداران اجرای مصوبه مذکور را متوقف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت توقف اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی

علت توقف اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی