مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-20حوادث

پیگیری فارس نتیجه داد/ دستگیری ضاربِ زمین خوار در مبارک آباد قیر و کارزین


به دنبال انتشار گزارش غائله زمین خواری در مبارک آباد قیروکارزین و پیگیری خبرگزاری فارس، فرد ضاربی که خانواده عشایر منطقه مبارک آباد را مورد تهدید و تعدی قرار داده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیر و کارزین، به دنبال انتشار مرتعدار عشایر را مورد تهدید و تعدی قرار داده بود، با حکم قضایی دستگیر شد.

در همین راستا، فعال اجتماعی که به عنوان حامی حقوق عشایر، پیگیر مسائل آنها بود، به تازگی در تماسی با خبرنگار فارس ضمن تقدیر و تشکر از این رسانه، اعلام کرد که پس از انتشار گزارش زمین خواری قیر و کارزین در خبرگزاری فارس، دادستان و اداره منابع طبیعی پای کار آمدند.

مهرزاد شهوندی ادامه داد: پس از آن ضاربِ زمین خوار دستگیر شده و پس از دو سال بلاتکلیفی، پرونده زمین خواری وی دیگر بار، به جریان افتاده است.

وی بیان کرد: عشایر منطقه باروس مبارک آباد به این وسیله از پیگیری این رسانه مردمی تقدیر کرده و قدردان حمایت خبرگزاری فارس از قشر مظلوم و محروم هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در بخشی از این گزارش آمده بود: در منطقه عشایرنشین باروس از توابع مبارک آباد شهرستان قیر و کارزین، فردی طی دو سال اخیر اقدام به زمین خواری و تخریب اراضی ملی نموده است.

او همچنین طی هفته گذشته با خانواده یکی از مرتعداران که از عشایر بومی منطقه می باشد، درگیر شده و نیمه شب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری فارس نتیجه داد/ دستگیری ضاربِ زمین خوار در مبارک آباد قیر و کارزین

پیگیری فارس نتیجه داد/ دستگیری ضاربِ زمین خوار در مبارک آباد قیر و کارزین