مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-20اقتصادي

رشد قابل توجه مصرف برق در خوزستان در شبانه روز گذشته


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از رشد قابل توجه مصرف برق در خوزستان در هفته جاری خبر داد و گفت: دلیل این افزایش مصرف، گرمای زودرس در استان خوزستان و به تبع آن وارد مدار شدن وسایل سرمایشی است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از رشد قابل توجه مصرف برق در خوزستان در هفته جاری خبر داد و گفت: دلیل این افزایش مصرف، گرمای زودرس در استان خوزستان و به تبع آن وارد مدار شدن وسایل سرمایشی است.

محمود دشت بزرگ در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته (دوشنبه 30 فروردین ماه) اوج مصرف برق استان خوزستان رشد 23 درصدی داشته که افزایش قابل توجهی در مصرف است.

وی افزود: پیک مصرف برق روز گذشته خوزستان چهار هزار و 870 مگاوات بوده که نسبت به سه هزار و 749 مگاوات مصرف مدت مشابه در سال قبل، رشد 23 درصدی را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری نیز اوج مصرف برق، رشدی بیش از 18 درصد را تجربه کرده تا این هفته، هفته ای پرمصرف در استان خوزستان باشد.

دشت بزرگ عنوان کرد: دلیل این افزایش مصرف، گرمای زودرس در استان خوزستان و به تبع آن وارد مدار شدن وسایل سرمایشی است.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان و کاهش بارندگی ها که ممکن است در ادامه، تاثیر خود را در کاهش تولید برق نیروگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد قابل توجه مصرف برق در خوزستان در شبانه روز گذشته

رشد قابل توجه مصرف برق در خوزستان در شبانه روز گذشته