مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-20ورزشي

یزد در تدارک میزبانی مسابقات هندبال آسیا


دبیر هیات هندبال استان یزد با اشاره به زیرساخت های خوب ورزش هندبال در این استان، شانس یزد برای کسب میزبانی مسابقات آسیا را زیاد دانست.

- ایسنا/یزد دبیر هیات هندبال استان یزد با اشاره به زیرساخت های خوب ورزش هندبال در این استان، شانس یزد برای کسب میزبانی مسابقات آسیا را زیاد دانست.

سید ضیاء غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این رابطه از برگزاری مسابقات هندبال بزرگسالان آسیا در دی ماه 1400 خبر داد و گفت: امیدواریم تا آن زمان، شرایط کرونایی در کل جهان عادی سازی شده باشد، البته در همین راستا نیز پیشنهاد میزبانی این رقابت ها به کشورمان داده شده و قطعاً میزبان این رقابت ها در کشورمان خواهیم بود ولی با توجه به این که تاکنون این میزبانی به استانی ابلاغ نشده و استان یزد از زیرساخت های مناسبی برای برگزاری این مسابقات برخوردار است، پیگیر کسب این میزبانی هستیم.

وی در همین رابطه به وجود سالن ورزشی شش هزار نفری شاهدیه با تجهیزات مناسب اشاره کرد و گفت: این زیرساخت دارای استاندارد لازم برای برگزاری مسابقات آسیایی است و علاوه بر این نیز برای اسکان بازیکنان نیز با وجود هتل های مجهز و پتانسیل لازم در این خصوص، هیچ مشکلی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد در تدارک میزبانی مسابقات هندبال آسیا

یزد در تدارک میزبانی مسابقات هندبال آسیا