مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-20اقتصادي

2500 هکتار از باغ های فرسوده هرمزگان احیا می شوند


مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه امسال 2500 هکتار از باغ های فرسوده در هرمزگان احیا می شوند، اظهار کرد: تاکنون 3200 هکتار از باغ های فرسوده هرمزگان احیا شدند.

- ایسنا/هرمزگان مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه امسال 2500 هکتار از باغ های فرسوده در هرمزگان احیا می شوند، اظهار کرد: تاکنون 3200 هکتار از باغ های فرسوده هرمزگان احیا شدند.

مسعود گرگیج ظهر امروز(31 فروردین ماه) در بازدید از مزارع کشاورزی شهرستان بندرعباس، افزود: در حال حاضر 20 هزار هکتار باغ فرسوده در هرمزگان وجود دارد که اصلاح آن ها از اولویت های سازمان جهادکشاورزی استان است.

وی با اشاره به اینکه این باغ ها بیشتر نخلستان های فرسوده بودند که اکنون با انواع مرکبات و گیاهان دارویی جایگزین شده است، اضافه کرد: بیشتر اصلاح باغ ها در شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد، میناب و رودان است.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه دولت90 درصد از هزینه های اصلاح باغ ها از محل کمک های فنی و اعتباری در طرح تجمیع را پرداخت می کند، خاطرنشان کرد: احیای باغ ها با هدف افزایش تامین محصولات کشاورزی در استان درحال اجرا است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 هکتار از باغ های فرسوده هرمزگان احیا می شوند

2500 هکتار از باغ های فرسوده هرمزگان احیا می شوند