مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-20اجتماعي

بازی های خانوادگی موثرترین راه برای جبران آسیب های آموزش مجازی


یک متخصص اعصاب و روان در استان یزد افسردگی و اختلال در رشد شخصیتی دانش آموزان را از جمله دغدغه های ناشی از آموزش های مجازی در خانواده ها دانست و گفت: - بیش از یکسال است که دانش آموزان با شیوع اختصاص دهند.

وی ادامه داد: همچنین مدارس نیز می توانند با برگزاری سرگرمی ها و مسابقات به صورت مجازی دانش آموزان را ترغیب کنند به این امر که فضای مجازی صرفا برای تحصیل نیست و می تواند مکانی برای سرگرمی نیز باشد.

        این متخصص اعصاب و روان در استان یزد خاطرنشان کرد: مدارس می توانند با برقراری تماس تصویری با دانش آموزان به شکل زنده مدرسه را نمایش دهند و این امر می تواند شرایط را برای آنها بازسازی کند که دانش آموزان احساس کنند هنوز در مدرسه حضور دارند.

بهزادی بیان کرد: در این خصوص مطالعاتی در کشور انگستان بر روی دانش آموزان انجام شده که نتیجه آن، افسردگی تعداد بیشتری از دانش آموزان است، اما آموزش مجازی مزایایی نیز از جمله آشنایی دانش آموزان با روشهای نوین آموزشی و نحوه کار با شبکه های اجتماعی، همچنین تطابق دانش آموزان با شرایط سخت و تسلیم نشدن در برابر مشکلات و شرایط فعلی که می تواند آنها را موظف به ادامه آموزش و کسب علم نماید دارد.

  وی در پایان به تاثیر بسزای والدین و ایجاد انگیزه برای دانش آموزان اشاره و عنوان کرد: چالش یکنواختی فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های خانوادگی موثرترین راه برای جبران آسیب های آموزش مجازی

بازی های خانوادگی موثرترین راه برای جبران آسیب های آموزش مجازی