مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-20پزشكي

علائم آلرژی های بهار، نشانه ابتلا به کرونا هستند


رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با تاکید بر لزوم مراجعه به موقع به مراکز بهداشتی و درمانی با بروز علائم آلرژی یا سرماخوردگی، گفت: با توجه به خوی تهاجمی این ویروس جهش یافته، - ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با تاکید بر لزوم مراجعه به موقع به مراکز بهداشتی و درمانی با بروز علائم آلرژی یا سرماخوردگی، گفت: با توجه به خوی تهاجمی این ویروس جهش یافته، در صورت مراجعه دیرهنگام تا بخواهیم پروتکل های درمانی را اجرا کنیم، 70 تا 80 درصد ریه درگیر می شود و در نتیجه درمان مشکل می شود و خطر مرگ و میر افزایش می یابد.

دکتر قدرت الله شاکری نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بروز آلرژی های فصلی در برخی افراد در فصل بهار، اظهار کرد: در شرایط شیوع گسترده کرونا، مردم نباید علائم آلرژی های معمولی هر سال را علامت بروز آلرژی بدانند مگر اینکه مطمئن شوند که به کرونا مبتلا نشده اند.

وی افزود: در حال حاضر هر فردی دچار علائم آلرژی مانند عطسه های فراوان، آبریزش بینی یا قرمزی چشم شد باید فرض اول را ابتلا به کرونا بگیرد و به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کند.

رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان تصریح کرد: افرادی که احساس می کنند دچار سرماخوردگی مانند خستگی بدن، بی حالی زیاد، بی اشتهایی مداوم و یا عطسه شده اند، فکر نکنند که این موارد، علائم آلرژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم آلرژی های بهار، نشانه ابتلا به کرونا هستند

علائم آلرژی های بهار، نشانه ابتلا به کرونا هستند