مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-20اجتماعي

تعطیلی مرز مهران 2 هفته دیگر تمدید شد


پایانه مسافربری مرز مهران به منظور مهار کرونا تا اواسط اردیبهشت ماه جاری تعطیل است.

مرز مسافرتی مهران بر روی زائران و مسافران این پایانه بسته می شود اما مرز تجاری با رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت: وی افزود که مرز مهران از مرزهایی است که بدلیل تردد با کشور عراق در بحث کرونا روی کشور تاثیرگذار بود و تا اطلاع ثانوی بر روی مسافران بسته است.

بیشترین محدویت های کرونایی در ایلام اجرا شد استاندار ایلام تاکید کرد: پیک چهارم کرونا در ایلام بدلیل مجاورت ایلام با خوزستان و تردد شهرستان های حوزه جنوب بخصوص دهلران و آبدانان با این استان ایجاد شد و برای مهار آن بیشترین محدودیت ها در استان اجرا شد.

نوذری ادامه داد: پیک چهارم با شیوع کرونای انگلیسی ابتدا در خوزستان سپس در جنوب غربی کشور و در ادامه در سراسر ایران انتشار یافت.

وی وضعیت کرونا در استان را به شدت نگران کننده اعلام کرد و هشدار داد: در صورت اهمال در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نمی توان بدون همکاری مردم کرونا را مهار کرد.

استاندار ایلام اضافه کرد: آمار فوتی ها در ایلام افزایش یافته و در روزهای ابتدایی سال جاری 24 نفر فوتی ثبت شده که نگران کننده و اکثر بیمارستان ها نیز از بیماران کرونایی پر شده است، درحالیکه در بهمن و اسفندما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مرز مهران 2 هفته دیگر تمدید شد

تعطیلی مرز مهران 2 هفته دیگر تمدید شد