مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-20ورزشي

حضور تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد در آسیا قطعی شد


باشگاه هندبال بانوان اشتادسازه مشهد پس از کسب 2 عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ برتر زنان ایران، امسال با ترکیبی پویاتر در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا شرکت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، پنجمین دوره رقابت های هندبال باشگاه های زنان آسیا قرار بود در 16 آبان 1399 برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری تیمی به مسابقات آسیایی می رود شاید بتوانیم کمک هایی را از استانداری و شورای شهر داشته باشیم.

مالک باشگاه اشتاد سازه با بیان اینکه تیم بانوان بسته شده و مسابقات در خرداد ماه برگزار می شود، در خصوص تیم هندبال آقایان عنوان کرد: ما به فدراسیون هندبال نامه ای نوشتیم و درخواست کردیم با توجه به اینکه خراسان رضوی جزو استان های هندبال خیز است و چندسالی می شود که در لیگ برتر تیم ندارد، امسال با حضور تیم در لیگ برتر موافقت کنند، اما گفتند با توجه به قوانین جدید، تیم ها حتما باید از دسته یک وارد لیگ برتر شوند.

وی در ادامه افزود: ما منتظر جواب فدراسیون هستیم که در صورت موافقت، با قدرت در لیگ هندبال هم حضور داشته باشیم، تیم هنوز بسته نشده، در خصوص بستن تیم برای سکو باید ببینیم سیاست های هیأت مدیره چه می شود اما تیمی نمی بندیم که زنگ تفریح تیم های دیگر باشیم، تیمی قوی می بندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد در آسیا قطعی شد

حضور تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد در آسیا قطعی شد