مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-20سياسي

مجتمع مسکونی 152 واحدی کارکنان ارتش در فارس به بهره برداری رسید


با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و استاندار فارس و جمعی از مسوولان لشکری، مجتمع مسکونی 152 واحدی کارکنان ارتش در فارس به بهره برداری رسید.

- استاندار فارس سه شنبه 31 فروردین در مراسم افتتاح مجتمع مسکونی 152 واحدی کارکنان ارتش در این استان که با حضور امیر حیدری برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای ارتشی در زمان نیاز، بدون هیچ ادعا و چشمداشتی وارد صحنه کمک به مردم می شوند و در دوران دفاع مقدس نیز سهم عمده ای از پیروزی ها مرهون تلاش و فداکاری ارتش بود.

عنایت الله رحیمی با بیان اینکه فارس با توجه به حضور تعداد قابل توجهی از یگان های نظامی به ویژه ارتش، نیازمند توجه ویژه ای برای تامین امکانات مورد نیاز است، افزود: در گذشته تلاش هایی انجام شده اما با توجه به رشد نیروهای ارتش در فارس، نیازمند ارتقا امکانات و خدمات ارتش در این استان هستیم.

او با اشاره به اینکه پاسخگویی به نیازهای نیروهای ارتش در استان فارس در دستور کار فرماندهان ارشد ارتش در استان قرار داشته است، ادامه داد: سازماندهی برای تامین مسکن نیروهایی که مدافعان امنیت و سرحدات کشور هستند از جمله اقداماتی است که در سال های اخیر با جدیت پیگیری شده است.

رحیمی گفت: تعاونی مسکن نیروهای ارتش در این استان اقداماتی برای تامین سرپناه اعضا انجام داده است که مدیریت ارشد استان، صدور مجوزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع مسکونی 152 واحدی کارکنان ارتش در فارس به بهره برداری رسید

مجتمع مسکونی 152 واحدی کارکنان ارتش در فارس به بهره برداری رسید