مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-20اجتماعي

تامین امنیت اخلاقی در سواحل و تفرجگاه ها یک مطالبه جدی و موثر است


جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی، فرماندهی امنیت داخلی کشور را بر عهده دارد، گفت: تامین امنیت اخلاقی در محورهای مواصلاتی، سواحل و تفرجگاه ها و رعایت عفاف و حجاب در تمامی اماکن عمومی، - ایسنا/گیلان جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی، فرماندهی امنیت داخلی کشور را بر عهده دارد، گفت: تامین امنیت اخلاقی در محورهای مواصلاتی، سواحل و تفرجگاه ها و رعایت عفاف و حجاب در تمامی اماکن عمومی، یک مطالبه جدی و موثر در کاهش ناهنجاری های اجتماعی است.

سردار قاسم رضایی در کمیسیون اطلاعات و عملیات ناجا که با حضور فرماندهان مسئولان انتظامی و مرزبانی استان گیلان در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی، اظهار کرد: قطعا خانواده کارکنان نیروی انتظامی با سعه صدر و بردباری خود در اجرای موفق ماموریت ها نقش بسزایی دارند و ما قدردان این عزیزان هستیم.

وی با بیان اینکه پیام شهدا، تکلیف و سپردن امانت خدمتگزاری به انقلاب و مردم به سبزپوشان نیروی انتظامی است، افزود: خدمت در لباس ناجا بالاترین توفیق است.

جانشین فرمانده ناجا ماه مبارک رمضان و شب های قدر را فرصتی برای قرار گرفتن در مسیر بندگی و ارتقاء معنویات قلمداد کرد و گفت: یکی از خصوصیات فرهنگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تکلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت اخلاقی در سواحل و تفرجگاه ها یک مطالبه جدی و موثر است

تامین امنیت اخلاقی در سواحل و تفرجگاه ها یک مطالبه جدی و موثر است