مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-20ورزشي

انجمن «بیماران ام اس» در آبادان تأسیس شد


مدیر انجمن بیماران ام اس شهرستان آبادان گفت: برای نخستین بار این انجمن در این شهرستان ثبت و تشکیل شد.

- جمیله طرفی، معلول جسمی حرکتی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به پیشنهاد دوستان و با تجربه هایی که قبلاً همکاری در انجمن معلولان داشتم و مهم تر اینکه انجمن ام اس در آبادان وجود نداشت، تصمیم گرفتم که این مؤسسه را تشکیل بدهم.

وی افزود: در کل استان خوزستان فقط اهواز و دزفول انجمن ام اس دارند که در این خصوص بیماران ام اس در آبادان مجبور بودند که تحت پوشش اهواز باشند؛ بنابراین به مدت یک سال پیگیر بودم و موفق به تشکیل این انجمن شدم.

مدیر انجمن بیماران ام اس شهرستان آبادان بیان کرد: در این شهرستان به طور تقریبی 130 نفر بیمار ام اس در سنین مختلف از چهار تا 50 ساله وجود دارد.

طرفی، از عضویت رایگان در این انجمن و ارائه خدمات به این افراد خبر داد و تأکید کرد: در این انجمن خدماتی از جمله هزینه دارو، سبد کالا، ویزیت پزشکان و قرارداد با برخی از بیمارستان ها ارائه می شود که همه این هزینه ها با کمک خیران و پزشکان طرف قرارداد با این انجمن است.

وی گلایه و انتقاد کرد: تنها مشکلم نبود مکان برای راه اندازی این انجمن است چرا که در این مدتی که انجمن را تشکیل دادم، ملزم شدم که همه این خدمات را در منزل شخصی خودم به بیماران ارائه دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن «بیماران ام اس» در آبادان تأسیس شد

انجمن «بیماران ام اس» در آبادان تأسیس شد