مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-20سياسي

معارفه 2 مدیر عالی جدید در دستگاه قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام دکتر محمد مصدق استاد حوزه و دانشگاه و معاون حقوقی سابق دستگاه قضا به ریاست دیوان عدالت اداری و علی غلامی رییس دانشکده حقوق و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق (ع) و از پژوهشگران فعال فرهنگی و اجتماعی .

- امروز و در ادامه مسیر تحول خواهانه در قوه قضاییه، مراسم معارفه 2 مدیریت عالی جدید این مجموعه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام دکتر محمد مصدق استاد حوزه و دانشگاه و معاون حقوقی سابق دستگاه قضا به ریاست دیوان عدالت اداری و علی غلامی رییس دانشکده حقوق و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق (ع) و از پژوهشگران فعال فرهنگی و اجتماعی به عنوان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضایی منصوب شدند.

امروز مراسم معارفه این 2 مدیر جدید با حضور معاون اول دستگاه قضا برگزار شد تا مسیر تحولی در دستگاه قضایی سرعت و قوت بیشتری بگیرد.

دیوان عدالت اداری که در پیشگیری از اقدامات خلاف قانون دستگاه های اداری و اجرایی نقش بسیار مهمی داشته و ملجا و پناه مردم در این موارد میباشد از طرفی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم که نقش بسیار مهمی در درک دقیق دستگاه قضایی از معضلات و مشکلات اجتماعی دارد از سوی دیگر، 2 مجموعه ای هستند که با تغییرات تحول خواهانه روبرو شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه 2 مدیر عالی جدید در دستگاه قضایی

معارفه 2 مدیر عالی جدید در دستگاه قضایی