مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-20پزشكي

شیب افزایشی کرونا در یزد ملایم شد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از ملایم شدن شیب افزایشی شیوع کرونا در استان خبر داد و از مردم خواست با جدی گرفتن این بیماری، بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از دورهمی های خانوادگی همچنان مبادرت داشته باشند.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از ملایم شدن شیب افزایشی شیوع کرونا در استان خبر داد و از مردم خواست با جدی گرفتن این بیماری، بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از دورهمی های خانوادگی همچنان مبادرت داشته باشند.

دکتر ابراهیم سلمانی ضمن اعلام این خبر و یادآوری این مهم که همچنان پذیرش بیماران در بیمارستان های استان در یک شبانه روز سه رقمی است، گفت: در شبانه روز گذشته تعداد 143 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان پذیرش شدند.

وی افزود: بستری های مشکوک به کرونا در استان یزد امروز به 596 نفر رسیده است که از این تعداد 97 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور دارند.

این مسئول یادآور شد: طی شبانه روز گذشته از یک هزار و 148 نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 444 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند که 59 نفر در بیمارستان های استان بستری و 385 نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب افزایشی کرونا در یزد ملایم شد

شیب افزایشی کرونا در یزد ملایم شد