مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-20سياسي

مسائل امنیتی اشتغال و آموزش اتباع خارجی قرچک ساماندهی شود


فرماندار قرچک خواستار ساماندهی مسائل امنیتی انتظامی، اشتغال و آموزش اتباع خارجی ساکن شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون رسیدگی به امور اتباع و مهاجرین خارجی قرچک ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته اعضای کمیسیون در سال گذشته اظهار داشت: امسال باید در اجرای برنامه ها و سیاست های ابلاغی طوری عمل شود که این شهرستان در ارائه پیشنهادات و اجرای برنامه های سامان بخشی به وضعیت اتباع پیشگام باشد.

خطیبی گفت: اعضای کمیسیون بایستی با تسلط کامل به اجرای قوانین و مقررات ورود و اقامت اتباع خارجه و آیین نامه های اجرایی آن، نسبت به تحلیل کارشناسی وضعیت اتباع اقدام کرده و با مساعدت و همکاری دستگاه های ذیربط بتوانند اقدامات مؤثری به منظور کاهش آمار اتباع غیرمجاز انجام دهند.

فرماندار قرچک افزود: به منظور اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم خشن توسط اتباع و مهاجرین خارجی، همه دستگاه ها همکاری لازم را با نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های متولی امر داشته باشند، زیرا هر موضوعی که به نوعی برای امنیت شهرستان تهدید محسوب شود باید در اسرع وقت شناسایی و رفع مشکل شود.

وی بیان داشت: با توجه به جمعیت اتباع ساکن در جنوب شرق استان تهران، ساماندهی مسائل مرتبط به این افراد در این شهرستان از اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل امنیتی اشتغال و آموزش اتباع خارجی قرچک ساماندهی شود

مسائل امنیتی اشتغال و آموزش اتباع خارجی قرچک ساماندهی شود