مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-20اقتصادي

وضعیت بارش برف در گلستان/ سطح پوشش بیشتر، ماندگاری کمتر


مدیرکل هواشناسی گلستان از کاهش میزان ماندگاری برف باوجود افزایش سطح پوشش برف در استان نسبت به سال زراعی گذشته و بلندمدت خبرداد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از کاهش میزان ماندگاری برف باوجود افزایش سطح پوشش برف در استان نسبت به سال زراعی گذشته و بلندمدت خبرداد.

نوربخش داداشی در تحلیل وضعیت برف استان گلستان در سال زراعی جاری، گفت: در گلستان معمولاً ریزش برف هرساله در اواسط آبان ماه رخ می دهد و از سوی دیگر در اواخر فروردین ذوب برف اتفاق می افتد.

وی بیان کرد: نتایج به دست آمده از پردازش تصاویر ماهواره ای در سال زراعی جاری نشان داده که میانگین سطح پوشش برف در سطح استان نسبت به سال قبل، 4 درصد کاهش و نسبت به میانگین بلندمدت 54 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه از لحاظ بیشینه سطح پوشش برف، 84 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشتیم، خاطرنشان کرد: بیشترین میزان پوشش برف در بهمن ماه به میزان 11000 کیلومترمربع اتفاق افتاد که این میزان در سال قبل از آن حدود 7300 کیلومترمربع بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هواشناسی گلستان، داداشی ادامه داد: افزایش سطح پوشش برف بیشتر در مناطق خشک و نیمه خشک شمال استان اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بارش برف در گلستان/ سطح پوشش بیشتر، ماندگاری کمتر

وضعیت بارش برف در گلستان/ سطح پوشش بیشتر، ماندگاری کمتر