مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-20سياسي

فعالیتهای چهارگانه مرکز نوآوری جغرافیا در دانشگاه تهران


مسئول مرکز نوآوری دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران با بیان این که مراکز رشد و نوآوری به دنبال کاربردی کردن معلومات و تکمیل چرخه دانش هستند، یادآور شد: - مسئول مرکز نوآوری دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران با بیان این که مراکز رشد و نوآوری به دنبال کاربردی کردن معلومات و تکمیل چرخه دانش هستند، یادآور شد: فعالیت های مرکز نوآوری جغرافیا حول گروه های چهارگانه جغرافیا، یعنی جغرافیای انسانی (برنامه ریزی شهری و روستایی)، جغرافیای طبیعی (ژئومورفولوژی، اقلیم و مدیریت مخاطرات)، GIS و سنجش از دور و جغرافیای سیاسی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شیرین محمدخان درباره اهداف و رویکردهای ایجاد مراکز نوآوری گفت: ایجاد مراکز رشد و نوآوری یکی از کلیدهای مهم تحول در سیستم دانشگاه هاست.

شاید بتوان گفت مراکز نوآوری حلقه مفقوده بین دانشگاه ها و صنعت هستند، به ویژه صنعت امروزی که با شتاب پیش می رود و مرزهای قدیمی را با سرعت نور پشت سر می گذارد.

وی افزود: در حالی که در سال های گذشته داشتن اطلاعات می توانست به عنوان برگ برنده مورد توجه قرار بگیرد، اما اکنون با یک جستجوی ساده در فضای مجازی، هزاران صفحه اطلاعات و دستورالعمل ها در دسترس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیتهای چهارگانه مرکز نوآوری جغرافیا در دانشگاه تهران

فعالیتهای چهارگانه مرکز نوآوری جغرافیا در دانشگاه تهران