مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-20سياسي

پیشنهاد ستاد انتخابات استان تهران جهت تشکیل کمیته بهداشت


رییس ستاد انتخابات استان تهران پیشنهاد داد تا کمیته بهداشت در کنار سایر کمیته های ستاد، برای برگزاری انتخابات خردادماه مطابق تدابیر بهداشتی و پروتکل های پیش بینی شده، - رییس ستاد انتخابات استان تهران پیشنهاد داد تا کمیته بهداشت در کنار سایر کمیته های ستاد، برای برگزاری انتخابات خردادماه مطابق تدابیر بهداشتی و پروتکل های پیش بینی شده، تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکرالله حسن بیگی در هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به برخی اظهارات در خصوص زمان برگزاری انتخابات 1400 اظهار داشت: بر اساس اینکه وضعیت تداوم ویروس کرونا در کشور پیش بینی شده است و مطابق قانون انتخابات باید در روز 28 خردادماه برگزار شود، پیشنهاد تشکیل کمیته بهداشتی در ستاد انتخابات عنوان شده است.

به گفته رییس ستاد انتخابات استان تهران، کمیته بهداشت ستاد انتخابات استان تهران به ریاست رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران تشکیل شده است و متناظر شهرستانی آن نیز به ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان های استان تهران، تشکیل خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص بهداشتی و ضرورت پشتیبانی علمی، لازم است پیام های بهداشتی و هشدار دهنده به عوامل اجرایی انتخابات، فرمانداران، بخشداران، معاونان سیاسی و نمایندگان فرمانداران که در روز برگزاری انتخابات نقش مهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ستاد انتخابات استان تهران جهت تشکیل کمیته بهداشت

پیشنهاد ستاد انتخابات استان تهران جهت تشکیل کمیته بهداشت