مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-20اقتصادي

ضرورت بهسازی زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهسازی و نوسازی زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی در سطح استان بعنوان ضرورت و اولویتی در راستای پشتیبانی و مانع زدایی در حوزه صنعت به صورت مستمر در حال پیگیری می باشد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهسازی و نوسازی زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی در سطح استان بعنوان ضرورت و اولویتی در راستای پشتیبانی و مانع زدایی در حوزه صنعت به صورت مستمر در حال پیگیری می باشد.

سیدهاشم موسوی در حاشیه بازدید از شهرک های و نواحی صنعتی افزود: شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران به مساحت 65 هکتار و 66 واحد تولیدی مستقر با داشتن کلیه زیرساختهای سرمایه گذاری اعم آب، برق، گاز، تلفن و .

از شهرک ها و نواحی مناسب در سطح استان بوده است که با توجه به اهمیت این شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی آن عملیات بهسازی، نوسازی و توسعه زیرساخت های آن بصورت مستمر در دستورکار اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به تامین آب پایدار در این شهرک تصریح کرد: شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران جزء محدود شهرک های صنعتی در کشور می باشد که آب مورد نیاز آن از طریق دو منبع پایدار تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهسازی زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت بهسازی زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد