مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-20اقتصادي

روحانی: واکسیناسیون حداکثری در راس برنامه های دولت قرار دارد


پس از ارائه گزارشی از روند تامین و تولید واکسن در کشور در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، روحانی رییس جمهوری با تصریح بر این نکته که تامین و تولید واکسن و واکسیناسیون مردم اولویت نخست کاری دولت است، - گفت: امروز واکسیناسیون گسترده و حداکثری برای حراست از سلامت مردم، در راس همه برنامه ها و اقدامات دولت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با توجه به ضرورت تقویت ذخایر راهبردی و حمایت از کشاورزان در سال رفع موانع تولید، پیشنهاد پرداخت جایزه تسریع در تحویل گندم را مورد بحث و بررسی قرار داد و مصوب کرد، به ازای هر کیلو خرید تضمینی گندم مبلغ یک هزار تومان به عنوان جایزه تحویل سریع به کشاورزان پرداخت شود.

دویست و نوزدهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه وزیر جهادکشاورزی و قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزارشی از میزان تولید محصولات کشاورزی با توجه به کاهش میزان بارندگی در سال آبی جاری و آغاز خرید تضمینی گندم ارائه کردند.

رییس جمهور با اشاره به اقدامات و تلاش دولت برای خودکفایی در تولید گندم تصریح کرد: دولت تدبیر و امید همزمان با افزایش تحریم ها و فشارهای مالی، با اتخاذ سیاست های حمایتی از جمله افزایش نرخ خرید تضمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: واکسیناسیون حداکثری در راس برنامه های دولت قرار دارد

روحانی: واکسیناسیون حداکثری در راس برنامه های دولت قرار دارد