مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-20اجتماعي

اعزام مشمولان خدمت سربازی از اول اردیبهشت ماه


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: با توجه به تداوم و تشدید همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور به حول و قوه الهی اعزام کلیه مشمولان استان در پایه اردیبهشت ماه در روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

- معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان خبر داد: اعزام مشمولان خدمت سربازی از اول اردیبهشت ماه ایسنا/کردستان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: با توجه به تداوم و تشدید همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور به حول و قوه الهی اعزام کلیه مشمولان استان در پایه اردیبهشت ماه در روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

سرهنگ علی مجیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به تداوم و تشدید همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور به حول و قوه الهی اعزام کلیه مشمولان استان در پایه اردیبهشت ماه در یک روز و در روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه انجام می شود.

وی افزود: با توجه به کاهش مدت آموزش سربازان، اعلام حضور در مراکز آموزشی نیروهای مسلح حداکثر 48 ساعت بوده و اعزام مشمولان در موعد مقرر با رعایت کامل دستورالعمل وپروتکل های بهداشتی و بدون تأخیر انجام خواهد شد.

این مقام انتظامی افزود: در جهت کنترل و رعایت پروتکل های بهداشتی، نسبت به رعایت دستور العمل های بهداشتی از قبیل معاینه و غربال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مشمولان خدمت سربازی از اول اردیبهشت ماه

اعزام مشمولان خدمت سربازی از اول اردیبهشت ماه