مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-20بين الملل

ترس آمریکا از سرنگونی هواپیماهایش توسط روسیه و طرفداری ترامپ از مسکو


با شدت گرفتن تنش میان روسیه و غرب بر سر اوکراین، آمریکا به شدت نگران سرنگونی هواپیماهایش در مرزهای روسیه و اوکراین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا از ترس سرنگونی هواپیماهایش در مرز اوکراین و روسیه نسبت به پرواز هواپیماها در این منطقه به شرکت های هواپیمایی آمریکایی هشدار داد.

اداره فدرال هوانوردی آمریکا با اشاره به خطرات احتمالی امنیت پرواز در مرز اوکراین و روسیه به شرکت های هواپیمایی نسبت به خطرات احتمالی پرواز در این منطقه هشدار داده است.

بر اساس این گزارش، اداره فدرال هوانوردی آمریکا به شرکت های هواپیمایی هشدار داده است که تشدید تنش های منطقه ای بین روسیه و اوکراین که می تواند منجر به درگیری های اعلام نشده مرزی بین دو کشور شود، فعالیت های نظامی یا احتمال درگیری را به شدت افزایش داده است.

از سال 2014 تاکنون، اداره فدرال هوانوردی ایالات متحده فعالیت شرکت های هواپیمایی آمریکایی در نزدیکی مرز روسیه و اوکراین را ممنوع کرده است.

اداره فدرال هوانوردی آمریکا افزود: شرکت های هواپیمایی باید 72 ساعت قبل از هرگونه پرواز به سمت منطقه، به این اداره اطلاع دهند.

اداره فدرال هوانوردی آمریکا و نهادهای سازمان دهنده پروازها از احتمال سرنگونی هواپیماهای غیرنظامی را در جریان نزاع در صورت وقوع اشتباه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس آمریکا از سرنگونی هواپیماهایش توسط روسیه و طرفداری ترامپ از مسکو

ترس آمریکا از سرنگونی هواپیماهایش توسط روسیه و طرفداری ترامپ از مسکو