مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-20سياسي

نیازمند همکاری حوزه علمیه البرز در تولید محتوای دینی هستیم


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: نیازمند همکاری حوزه علمیه البرز در تولید محتوای دینی، پرورشی و مهارتی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار قاسمی ظهر سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین صادق خویینی مدیر حوزه علمیه استان البرز اظهار کرد: رسالت آموزش و پرورش در راستای آموزش گفت وگو، تصمیم گیری، جرأت، شهامت، خودباوری و خوداتکایی، دوست داشتن مردم و وطن باید باشد.

وی با بیان اینکه دانش آموز ما باید به سراغ اولیا الله و ائمه برود، تصریح کرد: البته نیاز نیست که ما دانش آموزان را به این سمت ببریم، این ها فطرت آدمی است که اگر بیدار شود به سمت قرآن و دین کشیده می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه بر این اساس باید سعی کنیم بستر را برای دانش آموزان فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: امروز آسیب های اجتماعی غوغا می کند و همه فرزندان ما در خطر هستند، باید در این زمینه بیش تر فعالیت داشته باشیم و نیازمند همکاری بیشتر و تولید محتوای مناسب از طرف حوزه های علمیه برای موضوعات مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه جنس کار آموزش و پرورش تربیتی و پرورشی است، گفت: ما باید همه تلاشمان در بخش آموزش عمومی باشد، در این زمینه حتی ایده نیز داشتم، چراکه در جمهوری اسلامی ایران توقع این است که آموزش کشور فقط با تدریس شیمی و دروسی دیگر نباشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند همکاری حوزه علمیه البرز در تولید محتوای دینی هستیم

نیازمند همکاری حوزه علمیه البرز در تولید محتوای دینی هستیم