مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-20بين الملل

از سوریه تا ترکیه؛ گزارش محرمانه درباره نحوه گزینش عناصر داعش و اعزام آنها به خارج


یک وبسایت خبری به تازگی گزارش محرمانه ای متعلق به سرویس امنیتی ترکیه منتشر کرده که نحوه گزینش اعضای داعش، آمورش و اعزام آن ها به خارج برای انجام ماموریت های تروریستی را نشان می دهد.

- یک وبسایت خبری به تازگی گزارش محرمانه ای متعلق به سرویس امنیتی ترکیه منتشر کرده که نحوه گزینش اعضای داعش، آمورش و اعزام آن ها به خارج برای انجام ماموریت های تروریستی را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت نوردیک مانیتور وابسته به شبکه نظارت بر مسائل افراط گرایی در اروپا و جهان به تازگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحرمانه ای دست یافته که توسط اداره کل امنیت ترکیه در سال 2016 تهیه شده است.

این گزارش نشان می دهد یک واحد ویژه در داعش، مسئولیت آموزش و بررسی عناصر خارجی را برای اعزام آنها به خارج از سوریه و انجام عملیات های تروریستی بر عهده دارد.

این تیم ویژه عناصری را که به سوریه می آیند پس از گذراندن دوره های آموزشی درباره بمب و مواد منفجره و همچنین دوره های عقیدتی، بررسی و از میان آن ها افرادی را برای انجام مأموریت های تروریستی در خارج از سوریه انتخاب می کند.

طبق این گزارش افرادی که مایل به عضویت در این سازمان هستند باید یک دوره اعتقادی یک ماهه را بگذرانند که با امتحان پایان می یابد و کسانی که موفق به قبولی در این آزمون نشوند باید یک ماه دیگر دوره را تکرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوریه تا ترکیه؛ گزارش محرمانه درباره نحوه گزینش عناصر داعش و اعزام آنها به خارج

از سوریه تا ترکیه؛ گزارش محرمانه درباره نحوه گزینش عناصر داعش و اعزام آنها به خارج