مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-20اجتماعي

اجرای طرح «کرامت علوی» در ماه رمضان در پایگاه های اهدای خون


مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان طرح اهدای خون «کرامت علوی» از 25 فروردین ماه تا 23 اردیبهشت  ماه در کلیه پایگاه های اهدای خون خراسان رضوی اجرا می شود.

- مشهد - مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان طرح اهدای خون کرامت علوی از 25 فروردین ماه تا 23 اردیبهشت  ماه در کلیه پایگاه های اهدای خون خراسان رضوی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست، مشمول جریمه های پلیس راهور نشوند، پایگاه های فعال در مشهد شامل، پایگاه امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه مهر واقع در منطقه ابوطالب نبش ابوطالب 33، پایگاه شهید کریمی واقع در منطقه قاسم آباد، نبش شریعتی 28، پایگاه شهید سلیمانی واقع در بولوار استقلال، بین استقلال 2 و 4 می شود، همچنین پایگاه های اهدای خون شهرستانی هم در شهرستان های قوچان، تربت حیدریه، سبزوار، گناباد و نیشابور آماده پذیرش و خون گیری از داوطلبان اهدای خون هستند.

اسلامی با اشاره به احتمال کاهش میزان ذخیره سازی خون و انواع فرآورده های خونی در استان، اظهار کرد: از همه مردم نیکوکار و روزه دار دعوت می کنیم تا در این ماه مبارک با مراجعه به پایگاه ها و اهدای خون خود به کمک بیماران نیازمند بشتابند، البته جمع زیادی از اهداکنندگان زمان های خاصی برای مشارکت در این امر خیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «کرامت علوی» در ماه رمضان در پایگاه های اهدای خون

اجرای طرح «کرامت علوی» در ماه رمضان در پایگاه های اهدای خون