مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-20سياسي

مدیریت منابع داخلی و انتقال آب استراتژی مقابله با کم آبی در استان سمنان


برای جبران کسری آب با توجه به وضع موجود، استراتژی مدیریت منابع داخلی و اصلاح الگوی مصرف و در کنار آن انتقال آب از سایر حوزه ها مد نظر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر ظهر سه شنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی به میزبانی استانداری با بیان اینکه همزمان با انتقال آب از سایر حوزه ها به استان سمنان، مدیریت منابع داخلی و اصلاح الگوی مصرف پیگیری و به طور مستمر اجرا شود، ابراز کرد: برای جبران کسری آب با توجه به وضع موجود، استراتژی مدیریت منابع داخلی و اصلاح الگوی مصرف و در کنار آن انتقال آب از سایر حوزه ها مد نظر است.

وی با بیان اینکه سمنان استان کم آبی است و منابع آب در این استان محدود است که باید وضع موجود را مدیریت کرد، افزود: در سفر رییس قوه قضاییه به استان سمنان تصمیمات قضایی در ارتباط با طرح های مشترک سمنان با دیگر استان ها اتخاذ شد که لازم است مدیران مربوط با بررسی فرایند کار، گزارشی از پیشرفت طرح ها ارائه دهند.

مدیریت پساب در شهرستان سمنان استاندار سمنان با بیان اینکه شهرداری سمنان به عنوان پیمانکار جدید طرح راه اندازی پساب شهر سمنان بر اساس زمان بندی، کار را تحویل و به تعهدات خود عمل کند، تاکید کرد: تاکنون سه کیلومتر از طرح پساب سمنان در دست اجرا قرار دارد و تا تکمیل طرح و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت منابع داخلی و انتقال آب استراتژی مقابله با کم آبی در استان سمنان

مدیریت منابع داخلی و انتقال آب استراتژی مقابله با کم آبی در استان سمنان