مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-20سياسي

نخستین رویداد ملی «افق روشن با رویکرد امید آفرینی» در کرمانشاه برگزار می شود


مسؤول فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه، از برگزاری نخستین رویداد ملی «افق روشن با رویکرد امید آفرینی» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، الهام حسینی امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری اولین رویداد ملی افق روشن با رویکرد امیدآفرینی توسط مرکز فضای مجازی ، عزت ملی روابط خارجی و مرزبندی با دشمن به مرکز فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی ارسال کنند.

حسینی با اشاره به اینکه مرکز فضای مجازی بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با رویکرد جدیدی فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: علاقه مندان به شرکت در این رویداد اثار خود را در قالب های مکتوب، دیجیتال، تصویری، گرافیک و صوتی ارسال خواهند کرد.

وی با اشاره به رویکرد امیدآفرینی در این رویداد ملی؛ عنوان کرد: در برهه کنونی به ویژه در آستانه انتخابات مهم خردادماه امسال امیدآفرینی مهم خواهد بود، از نگاه مقام معظم انقلاب امید، بزرگ ترین قوه محرکه انسان است و امید به پیروزی، امید به پیشرفت و امید به موفقیت، هر انسانی را به حرکت وادار می کند و در نقطه ی مقابل، امروز دشمنان ما که از برخورد چهره به چهره با این ملت مایوس هستند و از طرق گوناگون می خواهند روی این ملت اثر بگذارند، سعی می کنند افق را تیره و تار نشان دهند و جوان را ناامید کنن ،توطئه ای که میدان اصلی ظهورش جنگ رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد ملی «افق روشن با رویکرد امید آفرینی» در کرمانشاه برگزار می شود

نخستین رویداد ملی «افق روشن با رویکرد امید آفرینی» در کرمانشاه برگزار می شود