مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-20بين الملل

سومین گذرگاه مرزی ایران و پاکستان افتتاح می شود


همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سیستان و بلوچستان و با حضور مقامات پاکستانی سومین گذرگاه رسمی ایران و پاکستان افتتاح خواهد شد.

- همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سیستان و بلوچستان سومین گذرگاه مرزی ایران و پاکستان افتتاح می شود همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سیستان و بلوچستان و با حضور مقامات پاکستانی سومین گذرگاه رسمی ایران و پاکستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فردا اول اردیبهشت ماه 1400 همزمان با سفر محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به چابهار سومین گذرگاه رسمی مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان افتتاح می شود.

گذرگاه پیشین-مند در شهرستان راسک افتتاح خواهد شد.

اکنون تردد رسمی بین ایران و پاکستان از دو گذرگاه میرجاوه در شمال استان سیستان و بلوچستان و جالق در شرق این استان انجام می شود.

مرز پیشین جنوبی ترین گذرگاه استان سیستان و بلوچستان با پاکستان خواهد بود.

در این مراسم شهرام آدم نژاد، معاون حمل ونقل، داریوش امانی تهرانی، رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان وزارتخانه های صمت و امور خارجه، ریاست گمرک جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان سفارت جمهوری اسلامی پاکستان در ایران و مقامات و مسئولان محلی حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین گذرگاه مرزی ایران و پاکستان افتتاح می شود

سومین گذرگاه مرزی ایران و پاکستان افتتاح می شود